Met ruim 80 collega’s hebben wij een ontzettend leuk bedrijfsuitje in Utrecht gehad! Onze dag bestond uit verschillende activiteiten waaruit collega’s konden kiezen: een rondvaart door de grachten, het beklimmen van de Domtoren en een bezoek aan DOMunder, waar we de bijzondere opgravingen onder de stad ontdekten. Na de activiteiten genoten we van een superleuke pubquiz, waarna iedereen de gelegenheid had om Utrecht op eigen tempo verder te verkennen. De dag werd afgesloten met een heerlijk driegangendiner. Wij hebben een fantastische dag gehad en enorm genoten. Nogmaals bedankt voor dit geweldige bedrijfsuitje!