Wij zijn met een groep van 20 personen naar Tirana geweest en ons hele uitje was van begin tot eind fantastisch geregeld. Het bedrijf heeft een prachtige reis voor ons samengesteld, volledig afgestemd op onze wensen.
Ter plekke hadden we een ontzettend leuke én efficiënte gids, Ardit, die we graag willen bedanken. Door het slechte weer moesten er last-minute een aantal wijzigingen worden doorgevoerd, maar hij heeft dit snel en professioneel opgepakt, zonder dat het ten koste ging van onze ervaring.
Ook de eetmomenten waren uitstekend geregeld. We hebben veel traditionele gerechten geproefd heel lekker, al soms wat veel van hetzelfde maar de kwaliteit en sfeer waren iedere keer top.
Een super goed georganiseerde trip waar iedereen enorm van heeft genoten. Absoluut een aanrader!